Sesje RPG

Wspólne opowiadanie historii przy akompaniamencie turlających się kostek to bodaj najważniejsza część naszego NERDa!

Do dyspozycji graczy będzie kilka sal. Informacje o sesjach oraz kartki z zapisami znajdziecie w punkcie informacyjnym przy akredytacji.

Na tej stronie pojawi się aktualizowany spis zgłoszonych sesji oraz tabela z rozpiską sesjową.

Mistrzów Gry zapraszamy do zgłaszania swoich sesji!

 

ZGŁOSZONE SESJE:

Askanor (nowa edycja) (system autorski)
Klasyczna*
Mistrz Gry: Vain
„Agresywne Negocjacje”
Testowa sesja drugiej wersji autorskiego systemu. Postaci mają za zadanie załagodzić wieloletni spór pomiędzy dwoma szlacheckimi rodami. Gracze nie muszą się martwić o tworzenie postaci, mistrz gry zapewni 6 gotowych bohaterów do wyboru.

<>

Blades in the Dark
Klasyczna*
Mistrz Gry: Arellan
„Do białego rana”
Ekscentryczny arystokrata postanawia ubarwić życie doskvolskich włamywaczy. Ogłasza zawody, których celem jest zdobycie rodowej pamiątki ukrytej w jednej z jego licznych posiadłości. Nagrodą za zwrócenie błyskotki jest suma, która przeciętnego złodzieja przyprawia o zawrót głowy. Do zawodów zgłasza się wiele okrytych złą sławą osobistości… w tym Wy, pretendenci do tytułu najlepszych złodziei w Doskvol. Wyścig kończy się o świcie. Czas… start!

<>

Słowianie – Mitologiczna Gra Fabularna
Klasyczna*
Mistrz Gry: Noobirus
„Czarnocień”
„Słowianie” to nowa, polska gra fabularna wydana za pośrednictwem serwisu wspieram.to. Gracze odgrywają w niej podróżników w świecie pełnym słowiańskich mitów oraz klimatów. Na sesji tej gracze nie tylko poznają zasady nowego systemu, ale również przeżyją pełnokrwistą, słowiańską przygodę w krainie Matki Ziemi oraz boga Radogosta.

<>

Warhammer II ed.
Klasyczna*
Mistrz Gry: Ogór
„Mściwi piwosze”
Krasnoludzkie święto piwa i innych trunków zostaje zakłócone przez przeraźliwą katastrofę. Oddziały szczuroludzi i ich eksperymentalnych monstrów wyłamują krater w samym środku krasnoludzkiego bunkra i mordują wszystko co się rusza. Najgorsze jest to, że małe pokraki piwo kradną! Bohaterowie graczy wcielają się w krasnoludzkich działaczy S.K.J.R. – nieustraszonych wojowników wyznających genialną i za razem prostą regułę: nie ma problemów których nie da się rozwiązać dwuręcznym toporem oraz odpowiednią ilością prochu strzelniczego. Ich zadaniem jest pomszczenie poległych braci i sióstr oraz odzyskanie legendarnego piwa za które każdy członek S.K.J.R. oddałby dom, żonę, pierworodnego oraz własne życie. Ku chwale, kamraci!

<>

Wolsung
Klasyczna*
Mistrz Gry: Samael
„Łowcy bestii”
Jako znana grupa łowców potworów docieracie do wioski Northwood w dalekiej Winlandii, by rozprawić się z tajemniczym zagrożeniem czającym się w pobliżu. Pełni chęci pomocy ludziom nie zwracacie uwagi na konkurencję, która zmierza w tym samym kierunku. Czy i tym razem okażecie się najlepsi?
Postacie – przygotowane przez MG. Dopuszczalne postacie stworzone przez graczy (podstawowe statystyki + 20 PD).
Sesja przyjazna dla nowych graczy. MG wytłumaczy zasady przed grą.

<>

Zew Cthulhu 7 ed.
Klasyczna*
Mistrz Gry: Jadowy
„Echo”
Upały dosięgły nawet górską Szwajcarię i w stronę Jeziora Genewskiego przybywają turyści z całej Europy i nie tylko. Początek lat ’70 to wszak szczyt Zimnej Wojny i przyjemnie jest odpocząć od medialnego zgiełku Zachodu i Wschodu. Co może się stać, gdy jesteś nad pięknymi górskimi wodami, otoczony przez przyjaciół i znajomych?

 

 

*Typy sesji: Klasyczna (z mechaniką kostkową), Storytelling (tylko opowieść), Niestandardowa (z nietypową formą mechaniki)

Reklamy